søndag 28. oktober 2012

SOSIOLOGI

Jeg har min første prøve i sosiologi i morgen tidlig klokken ni. Jeg har lest i hele dag og føler meg like dårlig forberedt nå som for en uke siden. Vi har 50 minutter på å svare på 3 spørsmål og skrive et helt essay, noe jeg vanligvis bruker to dager på.

Jeg sier ikke at jeg ikke har det bra, for det har jeg. Jeg har Starbucks og Liverpool i nærheten og det gjør meg glad. Allikevel gjør jeg omtrent det samme som jeg ville gjort om jeg var hjemme, bare uten alle jeg er glad i. Trodde aldri jeg skulle si at jeg savner stygge, lille Tranby. Verdens navlelo. Men altså, det er overhodet ikke det samme å gå tur med denne late bikkja som å gå tur med verdens beste Max. Jeg savner å ha en pelsdott i beinenden av senga hver natt og bittelille Ludvik under dyna. Jeg har ikke fått en ordentlig klem på 3 mnd og 3 dager. Fredag og lørdag kveld ser jeg på tv med familien min, resten av kveldene gjør jeg lekser. Jeg kommer til å slite med å få C og C er det samme som 4 og det er ikke bra. Jeg er så dum at jeg må ha hjelpelærer i matte.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar